225



Klachtenprocedure Keurmerk Veilig & Schoon

Stichting Zwembadkeur® streeft ernaar haar klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het zijn dat een klant niet tevreden is over de dienstverlening of het resultaat van een keuring.

Wat doet Stichting Zwembadkeur® met een klacht?
Afhankelijk van de aard van de klacht wordt een klacht behandeld door de manager of door het Bestuur van Stichting Zwembadkeur®.

Waar kunt u terecht?
U kunt ons op verschillende manieren laten weten dat u niet tevreden bent.

Persoonlijk
U kunt altijd terecht bij de Stichting Zwembadkeur®. In een persoonlijk gesprek kunnen problemen meestal adequaat worden opgelost.

Schriftelijk
U kunt uw klacht indienen bij Stichting Zwembadkeur®, t.a.v. het Bestuur naar het postadres.

E-mail
U kunt uw klacht aan ons laten weten door te mailen naar info@zwembadkeur.nl.

Bent u toch niet tevreden met het antwoord van het bestuur ten aanzien van het resultaat van een keuring?
Bezwaarschriften en geschillen aangaande het resultaat van een keuring worden voorgelegd aan de Commissie van Beroep.